Tilaus- ja maksuehdot
Päivitetty: 6.2.2025
Yritys: Terwe Oy
Y-tunnus: 3447373-8
Osoite: Raukkalantie 110, 21420 Lieto
Sähköposti: info@terwe.fi
Puhelin: +358 40 355 1727
1. Yleistä
Terwe Oy tarjoaa lääkäripalveluita, terveydenhuoltopalveluita ja muita hyvinvointipalveluita yksityisasiakkaille ja yrityksille. Palvelut voidaan tarjota joko lähivastaanottona tai etävastaanottona (puhelimella).
Näitä tilaus- ja maksuehtoja sovelletaan kaikkiin verkossa ostettuihin palveluihin. Varaamalla ajan ostamansa palvelun käyttöön, asiakas hyväksyy nämä ehdot. Yritys pidättää oikeuden muuttaa ehtoja ilman ennakkoilmoitusta.
2. Ajanvaraus
Ajan voi varata seuraavilla tavoilla:
- Verkkosivujen ajanvarausjärjestelmässä
- Puhelimitse asiakaspalvelun kautta
- Paikan päällä toimipisteessä
Ajanvarauksen vahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse varauksen yhteydessä.
Asiakkaan vastuu:
Asiakas vastaa siitä, että ajanvarauksen yhteydessä annetut tiedot ovat oikein. Mahdolliset muutokset tai peruutukset on tehtävä ajoissa (katso kohta 4).
3. Maksutavat
Maksu suoritetaan palvelun verkko-oston yhteydessä valitun maksutavan mukaisesti.
Tuetut maksutavat :
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Siirto, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä Alisa Lasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/
Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
4. Toimitus
Oston yhteydessä Teille ei toimiteta fyysistä tuotetta, vaan vastaanotolle tullessasi kerrot tehneesi verkko-oston ja teille tuotetaan hankitut toimenpiteet.
5. Peruutus- ja palautusehdot
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etukäteen maksettu verkosta ostettu terveydenhuoltopalvelu 14 vuorokauden kuluessa ostopäivästä ilman erityistä syytä, mikäli palveluaikaa ei ole vielä varattu.
Peruuttaminen
Peruutus on tehtävä kirjallisesti lähettämällä viesti sähköpostitse asiakaspalveluumme. Peruutus katsotaan vastaanotetuksi, kun asiakas on saanut siitä vahvistuksen.
Hyvitys
Hyväksytyn peruutuksen jälkeen maksu palautetaan asiakkaan ilmoittamaan tilinumeroon viimeistään 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen vastaanottamisesta.
Ei peruutusoikeutta varauksen jälkeen
Mikäli asiakas on varannut palveluajan ennen 14 vuorokauden määräajan umpeutumista, peruuttamisoikeus päättyy, ja noudatamme normaaleja varausehtojamme.
Ajanvarauksen voimassaolo
Verkko-oston jälkeen asiakkaalla on 6 kuukautta aikaa varata palveluaika. Mikäli palveluaikaa ei ole varattu tässä ajassa, palvelu raukeaa eikä maksua palauteta.
6. Etävastaanotto ja sen erityisehdot
Etävastaanotto toteutetaan puhelun välityksellä.
Asiakkaan vastuu:
- Huolehtia hyvästä laitteiston toimivuudesta.
- Varmistaa, että voi osallistua etävastaanotolle häiriöttömässä ympäristössä.
Etävastaanoton peruutus:
Samat peruutusehdot koskevat etävastaanottoja kuin lähivastaanottoja.
7. Palautusoikeus ja hyvitykset
Jos asiakas ei ole tyytyväinen saamaansa palveluun, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian, jotta voimme selvittää tilanteen.
Hyvitykset ovat mahdollisia seuraavissa tapauksissa:
- Palvelu on peruuntunut yrityksen toimesta
- Laskutuksessa on tapahtunut virhe
- Etävastaanoton tekniset ongelmat (esim. yhteyden katkeaminen)
Hyvityspyynnöt lähetetään asiakaspalveluun:
Sähköpostilla: info@terwe.fi
Puhelimella: +358 40 355 1727
7. Tietosuoja ja asiakastiedot
Asiakkaan henkilötiedot käsitellään tietosuojalainsäädännön mukaisesti. Kaikki terveystiedot säilytetään turvallisesti ja vain terveydenhuollon ammattilaisten saatavilla.
Asiakkaan oikeudet tietosuojaan liittyen:
- Oikeus tarkistaa ja päivittää omat tiedot
- Oikeus pyytää tietojen poistamista lain sallimissa rajoissa
- Oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, mikäli epäilee tietosuojarikkomusta
Katso tietosuojaseloste verkkosivuiltamme, jossa asiasta lisää.
8. Vastuunrajoitus
Terwe Oy ei ole vastuussa palvelun käytöstä aiheutuvista epäsuorista vahingoista, kuten ansionmenetyksestä tai muista välillisistä kustannuksista.
Terveyspalvelut tarjotaan lääketieteellisen osaamisen ja parhaan käytettävissä olevan tiedon mukaisesti, mutta emme voi taata palvelun tuloksia jokaiselle asiakkaalle.
9. Yhteystiedot ja asiakaspalvelu
Toimipisteet ja aukioloajat löytyvät verkkosivuiltamme: www.terwe.fi/yhteystiedot
Asiakaspalvelu: info@terwe.fi
Puhelin: +358 40 355 1727